CRF450RX

Honda CRF450RX

HONDA CRF450RX NAJLEPŠIA OFFROADOVÁ ZBRAŇ

Honda CRF450RX

SILA
A VÝDRŽ

Odpoveď na konkurenciu

Model CRF450RX jazdí v teréne ako strela. Vďaka rovnakým vylepšeniam motora ako nový model CRF450R, vrátane systému HRC Launch Control, rýchlo prechádza celým rozsahom otáčok a dokáže vyvinúť zničujúcu jazdnú rýchlosť – či už pri špeciálnych testoch maximálnej rýchlosti alebo na technickej trati. Zvládne ich kedykoľvek.

IDEÁLNY NÁSTROJ

Chcete získať výhodu? Samozrejme, že áno. Máme ich hneď niekoľko.

Model CRF450RX vychádza z nového stroja CRF450R MX a prináša výhodu príslušenstva špeciálne určeného na enduro, väčšiu palivovú nádrž, 18-palcové zadné koleso a bočný stojan spolu so všetkými vylepšeniami. Preto je ľahší. Motor prináša väčší výkon a krútiaci moment vďaka novej hlave valcov, nasávaciemu a výfukovému systému a prispôsobenému mapovaniu zapaľovania pre každý prevodový stupeň. Pridali sme systém riadenia rozjazdu a preklzávania kolies (HRC Launch Control). Revidované nastavenia zavesenia Showa, optimalizácia vyváženia pevnosti rámu, nový strmeň prednej brzdy a nastaviteľné riadidlá Renthal Fatbars dopĺňajú túto úžasnú zostavu.

Honda CRF450RX
Honda CRF450RX

MALÉ ZMENY. VEĽKÉ VÝHODY

Neustále zvyšovanie rýchlosti. Na čom inom záleží?

Choďte na to tvrdšie. Získajte vyššiu rýchlosť. Zvládnite to.
Získanie väčšieho výkonu a krútiaceho momentu z motora Unicam s objemom 449 cm3 modelu CRF450RX viedlo prepracovaniu detailov mnohých prvkov v spolupráci s HRC a tento efekt si všimnete, len čo pridáte plyn. Prepracovali sme zmiešavanie v spaľovacej komore, rovnako ako profil plášťa piestu, piestny krúžok a ojnicu. Nová základňa vložiek vzduchových čističov má väčšiu plochu a prúdi ňou oveľa viac vzduchu, zatiaľ čo nové nastavenia PGM-F1 využíva vylepšeniu prietoku vzduchu a vstrekuje dvakrát viac paliva za cyklus. Rovnako sa teraz aj výfuk vyznačuje iným, väčším priemerom vŕtania v mieste, kde sa oddeľuje od zvodu. A celková dĺžka ľavého výfuku – od kanála po koncovku – sa zväčšila o 187 mm, pričom pravý tlmič je o 98 mm dlhší. Snímač polohy prevodovky umožňuje použitie troch špecifických zapaľovacích máp pre 1. a 2., 3. a 4. a 5. prevodový stupeň. Okrem toho sme sa zbavili nožného štartovania.

HRC Launch Control
Systém HRC Launch Control vyvinutý na základe priamych znalostí profesionálnych jazdcov spoločnosti Honda má 3 prevádzkové úrovne a modelu CRF450RX prináša výhodu už na štarte. 1. úroveň sa aktivuje pri 8 000 ot./min a je vhodná na blatisté podmienky – alebo jazdcov s malými skúsenosťami. 2. úroveň predstavuje základné nastavenie pre suché podmienky a zapína sa pri 8 500 ot./min. 3. úroveň sa aktivuje pri 9 500 ot./min a je určená pre skúsených jazdcov.

Tlačidlo výberu režimu motora (EMSB)
Model CRF450RX je určený na preteky vo všetkých druhoch terénu, preto dokáže prispôsobiť charakter motora tak, aby vyhovoval daným podmienkam. Tlačidlo výberu režimu motora (EMSB) má 3 režimy, ktoré vám v tom pomôžu. Režim 1 poskytuje vyvážený výkon a krútiaci moment, čo je ideálne pre väčšinu podmienok. Režim 2 znižuje výkon a krútiaci moment, zlepšuje trakciu zadného kolesa na kĺzavom alebo blatistom povrchu, zatiaľ čo režim 3 slúži na agresívnu jazdu pri zvládaní hlbokého piesku. Režimy 2 a 3 je možné ďalej upravovať pomocou existujúceho nastavovacieho nástroja HRC na hardvérové a softvérové mapovanie.

Honda CRF450RX
Zobrazené modely nezodpovedajú európskym technickým parametrom
Honda CRF450RX

- Technické údaje - PODROBNOSTI O VAŠOM MOTOCYKLI

Motor
Vrtánie × zdvih (mm) 96 mm x 62,1 mm
Príprava zmesi Elektronické vstrekovanie paliva
Kompresný pomer 13,5 : 1
Zdvihový objem motora (ccm) 449,7 cm3
Typ motora Kvapalinou chladený štvortaktný jednovalec UNI-CAM
Štartér Elektrický
Kolesá
Predné brzdy 260 mm kotúčová
Zadné brzdy 240 mm kotúčová
Predné zavesenie Teleskopická obrátená vidlica Showa 49 mm
Zadné zavesenie Showa s jedným tlmičom so systémom Honda Pro-Link
Predné pneumatiky Dunlop MX3SF
Rozmer prednej pneumatiky 90/90-21 54M
Zadná pneumatika Dunlop MX3S
Rozmer zadnej pneumatiky 120/90-18 65M
Predné kolesá Liaty hliníkový ráfik s drôteným výpletom
Zadné kolesá Liaty hliníkový ráfik s drôteným výpletom
Rozmery a hmotnosti
Uhol sklonu 27,4°
Rozmery (D × Š × V) (mm) 2 175 mm x 827 mm x 1 260 mm
Typ rámu Hliníkový dvojitý nosník
Objem palivovej nádrže (l) 8,5 l
Svetlá výška (mm) 328 mm
Pohotovostná hmotnosť (kg) 115,6 kg
Výška sedadla (mm) 960 mm
Závlek (mm) 116 mm
Rázvor (mm) 1 477 mm
Prevodovka
Spojka Mokrá, viaclamelová spojka
Koncový prevod Reťaz
Typ prevodovky manuálna prevodovka
Prístroje a elektronika
Systém zapaľovania Digitálny CDI systém
Objavte motocykle z kategórie Off Road