CRF250R

Honda CRF250R

HONDA CRF250R ŠPIČKOVÉ ZRÝCHLENIE

Honda CRF250R

OSTRÁ JAZDA
V ZÁKRUTÁCH

Pripravený vyraziť

Trieda MX2 sa nezastaví. No ani my. Úplne novú verziu modelu CRF250R na rok 2018 sme znova vylepšili. Ak sa chcete zlepšovať z kola na kolo, určite si vyberte nový model CRF250R. Presne na to je určený.

DOKONALÝ ODPICH. PLUS.

Vyskúšajte si ho medzi prvými. A privlastnite si ho.

Motor DOHC nového modelu CRF250R s elektrickým štartérom si zachováva výkon vo vysokých otáčkach, no prináša ja výrazný nárast výkonu pri nízkych otáčkach. Systém HRC Launch Control pomáha zvládnuť každý štart, zatiaľ čo tlačidlo na výber jedného z troch režimov motora EMSB vám umožní kontrolu nad výkonom motora. Nový predný brzdový strmeň zlepšuje brzdné vlastnosti a istotu a riadidlá Renthal Fatbars s upevnením v jednej zo 4 polôh v štandardnej výbave umožňujú jazdcovi použiť vhodné nastavenie. Medzi finálne vylepšenia patria čierne ráfy DID spolu s chráničmi prepracovanej vidlice a olejovej vane motora. Chcete získať víťaznú výhodu? Pretekárska červená. Zajazdite si na stroji CRF250R.

Honda CRF250R
Honda CRF250R

VYSOKÝ ENERGETICKÝ VÝKON

Rovnako úžasný maximálny výkon, výraznejší pri nízkych otáčkach.

Motor DOHC modelu CRF250R so 4 ventilmi si zachováva úžasný maximálny výkon. Spoločnosť HRC mu však chcete dať čosi navyše: vyšší krútiaci moment pri nižších otáčkach. Dosiahla to vďaka telesu škrtiacej klapky s priemerom 44 mm na zrýchlenie prietoku vzduchu, zmenou tvaru nasávacích a výfukových otvorov a znížením profilu uzatváracej vačky výfukového ventilu o 2°. Pravé zberné výfukové potrubie je tiež o 50 mm kratšie. Motory Honda sú známe svojou odolnosťou a nová olejová tryska piestu s piatimi otvormi zaistí optimálne chladenie piestu a načasovanie zapaľovania.

HRC Launch Control
Systém HRC Launch Control vyvinutý na základe priamych znalostí profesionálnych jazdcov spoločnosti Honda má 3 prevádzkové úrovne a modelu CRF250R prináša výhodu už na štarte. Úroveň 1 pracuje pri 8 000 ot./min a hodí sa do blatistého terénu – alebo pre neskúsenejších jazdcov. Úroveň 2 predstavuje základné nastavenie do suchých podmienok a využíva krútiaci moment 8 500 ot./min. Úroveň 3 sa spúšťa pri 9 500 ot./min a je určená pre skúsených jazdcov.

Tlačidlo výberu režimu motora (EMSB)
Motokrosové trate sú nepredvídateľné, preto pomôže, ak máte možnosť prispôsobiť charakter motora podľa podmienok, v ktorých pretekáte. Trojica režimov nastaviteľná tlačidlom výberu režimu motora umožňuje práve to – režim 1 poskytuje vyvážený výkon a krútiaci moment, je vhodný pre väčšinu podmienok. Režim 2 znižuje výkon a krútiaci moment, zlepšuje trakciu zadného kolesa na kĺzavom alebo blatistom povrchu, zatiaľ čo režim 3 slúži na agresívnu jazdu pri zvládaní hlbokého piesku.

Honda CRF250R
Honda CRF250R

KOVANÉ ZA TEPLA

Zdokonalený pretekársky podvozok.

Hliníkový zužujúci sa dvojnosníkový rám siedmej generácie modelu CRF250R vychádza z princípu stredového umiestnenia ťažiska a všetky jeho súčasti sa nachádzajú čo najbližšie k nízko položenému ťažisku stroja s cieľom zvýšiť trakciu zadného kolesa. Plne nastaviteľnú prednú vidlicu so 49 mm oceľovou pružinou Showa USD dopĺňa plne nastaviteľný zadný tlmič Showa, pričom spolu sú zárukou maximálnej kontroly nad strojom a odozvy. Prepracovaný predný brzdový strmeň využíva piesty rôznych veľkostí – je ľahší a výkonnejší –, zatiaľ čo nový chránič vidlice prakticky znižuje riziko poškodenia kamienkami.

Riadenie Renthal
Riadidlá Renthal Fatbar znižujú hmotnosť systému riadenia a mierne sa ohýbajú na zaistenie pohodlia, horná vidlica obsahuje dve polohy upevnenia riadidiel, ktoré umožňujú posunutie riadidiel dozadu a dopredu o 26 mm. Keď sa držiak otočí o 180 stupňov, riadidlá možno posunúť o ďalších 10 mm zo základného nastavenia a vytvoriť tak štyri jedinečné jazdné polohy.

Honda CRF250R
Honda CRF250R

- Technické údaje - PODROBNOSTI O VAŠOM MOTOCYKLI

Motor
Vrtánie × zdvih (mm) 79 mm x 50,9 mm
Príprava zmesi Vstrekovanie paliva
Kompresný pomer 13,9 : 1
Zdvihový objem motora (ccm) 249,4 cm3
Typ motora Kvapalinou chladený jednovalec DOHC
Štartér Nožný + Elektrický
Kolesá
Predné brzdy 260 mm hydraulická kotúčová
Zadné brzdy 240 mm hydraulická kotúčová
Predné zavesenie 49 mm Showa vidlica
Zadné zavesenie Showa monoshock s Honda Pro-Link systémom
Predné pneumatiky 80/100-21 Dunlop MX3S
Zadná pneumatika 100/90-19 Dunlop MX3S
Predné kolesá Hliníkový ráfik
Zadné kolesá Hliníkový ráfik
Rozmery a hmotnosti
Uhol sklonu 27,5°
Typ rámu Hliníkový dvojitý nosník
Objem palivovej nádrže (l) 6,3 l
Svetlá výška (mm) 327 mm
Pohotovostná hmotnosť (kg) 108 kg
Výška sedadla (mm) 957 mm
Závlek (mm) 116 mm
Rázvor (mm) 1 486 mm
Prevodovka
Spojka Mokrá spojka
Koncový prevod Reťaz
Prístroje a elektronika
Systém zapaľovania Digitálne
Objavte motocykle z kategórie Off Road