CRF250RX

Honda CRF250RX

HONDA CRF250RX POSUŇ VŠETKY HRANICE

Honda CRF250RX

VÝKON V KRVI

Trieda s nízkou hmotnosťou

Model CRF250RX predstavuje terénny stroj, po akom ste vždy túžili. Je to vysokovýkonný dráhový/enduro stroj vychádzajúci z modelu CRF250R a skonštruovaný tak, aby využil všetky výhody, ktoré ľahká 250-tka ponúka: manévrovateľnosť a svižnosť.

RÝCHLA JAZDA JE HRAČKOU

Prečo to vlastne komplikovať?

Model CRF250RX je výnimočný už preto, že má rovnaký hliníkový nosníkový rám a motor ako model CRF250R. Navyše však ponúka prestavené odpruženie Showa na použitie mimo motokrosovú trať, 18-palcové zadné koleso, väčšiu palivovú nádrž a bočný stojan. Preto pri skutočne náročnej jazde, ktorá je ostrá alebo technická, a väčšie motocykle sa pri nej ťažko zvládajú a unavia vás, model CRF250RX zažiari. Jeho výkon vám umožňuje napredovať, zatiaľ čo podvozok zaistí priľnavosť a umožní vám ju využiť. Rýchla jazda je hračkou.

Honda CRF250RX
Honda CRF250RX
Kompaktná pohonná jednotka s objemom 249 cm3 prináša agresívny výkon vo vysokých otáčkach a väčší krútiaci moment v nízkych otáčkach.

MOTOR

Úžasný maximálny výkon s mimoriadne vysokým krútiacim momentom v nízkych otáčkach.

Model CRF250RX využíva 4-ventilový motor DOHC svojho súrodenca MX2 s rovnakým agresívnym maximálnym výkonom, no s revidovaným mapovaním prívodu paliva a zapaľovania, s cieľom zmierniť výkon na všeobecnejšie použitie v teréne. Vyšší krútiaci moment v oblasti nižších otáčok sa dosahuje vďaka telesu škrtiacej klapky s priemerom 44 mm na zrýchlenie prietoku vzduchu. Nasávacie a výfukové otvory sa prepracovali a profil uzatváracej vačky výfukového ventilu sa tiež znížil o 2°. Pravé zberné výfukové potrubie je tiež o 50 mm kratšie. Motory Honda sú známe svojou odolnosťou a nová olejová tryska piestu s piatimi otvormi zaistí optimálne chladenie piestu.

HRC Launch Control
Systém HRC Launch Control vyvinutý na základe priamych znalostí profesionálnych jazdcov spoločnosti Honda má 3 prevádzkové úrovne a modelu CRF250RX prináša výhodu už na štarte. Úroveň 1 pracuje pri 8 000 ot./min a hodí sa do blatistého terénu – alebo pre neskúsenejších jazdcov. Úroveň 2 predstavuje základné nastavenie do suchých podmienok a využíva krútiaci moment 8 500 ot./min. Úroveň 3 sa spúšťa pri 9 500 ot./min a je určená pre skúsených jazdcov.

Tlačidlo výberu režimu motora (EMSB)
Na modeli CRF250RX môžete jazdiť v rôznom teréne, preto dokáže prispôsobiť charakter motora tak, aby vyhovoval podkladu, po ktorom jazdíte. Trojica režimov nastaviteľná tlačidlom výberu režimu motora umožňuje práve to – režim 1 poskytuje vyvážený výkon a krútiaci moment, je vhodný pre väčšinu podmienok. Režim 2 znižuje výkon a krútiaci moment, zlepšuje trakciu zadného kolesa na kĺzavom alebo blatistom povrchu, zatiaľ čo režim 3 slúži na agresívnu jazdu pri zvládaní hlbokého piesku.

Honda CRF250RX
Systém HRC Launch Control optimalizuje výkon na štarte.
Honda CRF250RX
Zobrazené modely nezodpovedajú európskym technickým parametrom

MAXIMÁLNA ZÁŤAŽ

Na toto je tento podvozok určený.

Hliníkový zužujúci sa dvojnosníkový rám siedmej generácie modelu CRF250RX vychádza z princípu stredového umiestnenia ťažiska a všetky jeho súčasti sa nachádzajú čo najbližšie k nízko položenému ťažisku stroja s cieľom zvýšiť trakciu zadného kolesa. Dokonale mu sekunduje úplne nastaviteľné odpruženie Showa, 18-palcové zadné koleso možno vybaviť celým radom pneumatík a bočný stojan s kovaného hliníka sa dokonale zasunie, aby neprekážal. Prepracovaný predný brzdový strmeň využíva piesty rôznych veľkostí – je ľahší a výkonnejší –, zatiaľ čo nový chránič vidlice prakticky znižuje riziko poškodenia kamienkami.

Riadenie Renthal
Riadidlá Renthal Fatbar znižujú hmotnosť systému riadenia a mierne sa ohýbajú na zaistenie pohodlia, horná vidlica obsahuje dve polohy upevnenia riadidiel, ktoré umožňujú posunutie riadidiel dozadu a dopredu o 26 mm. Keď sa držiak otočí o 180 stupňov, riadidlá možno posunúť o ďalších 10 mm zo základného nastavenia a vytvoriť tak štyri jedinečné jazdné polohy.

Honda CRF250RX
21-palcové predné a 18-palcové zadné koleso DID má čiernu farbu a využíva pneumatiky Dunlop Geomax AT81 Enduro.
Honda CRF250RX
Hliníkový zužujúci sa dvojnosníkový rám siedmej generácie s ťažiskom v strede.

- Technické údaje - PODROBNOSTI O VAŠOM MOTOCYKLI

Motor
Vrtánie × zdvih (mm) 79 mm x 50,9 mm
Príprava zmesi Elektronické vstrekovanie paliva
Kompresný pomer 13,9 : 1
Zdvihový objem motora (ccm) 249,4 cm3
Typ motora Kvapalinou chladený štvortaktný jednovalec, rozvod DOHC
Štartér Elektrický
Kapacita oleja 1,3 l
Kolesá
Predné brzdy 260 mm kotúčová
Zadné brzdy 240 mm kotúčová
Predné zavesenie 49 mm Showa vidlica
Zadné zavesenie Showa s jedným tlmičom so systémom Honda Pro-Link
Predné pneumatiky Dunlop AT81
Zadná pneumatika Dunlop AT81
Rozmer prednej pneumatiky 90/90-21
Rozmer zadnej pneumatiky 110/100-18
Predné kolesá Liaty hliníkový ráfik s drôteným výpletom
Zadné kolesá Liaty hliníkový ráfik s drôteným výpletom
Rozmery a hmotnosti
Uhol sklonu 27,3°
Rozmery (D × Š × V) (mm) 2 181 mm x 827 mm x 1 260 mm
Typ rámu Hliníkový dvojitý nosník
Objem palivovej nádrže (l) 8,5 l
Svetlá výška (mm) 329 mm
Pohotovostná hmotnosť (kg) 111 kg
Výška sedadla (mm) 961 mm
Závlek (mm) 115 mm
Rázvor (mm) 1 486 mm
Prevodovka
Spojka Mokrá, viaclamelová spojka
Koncový prevod Reťaz
Typ prevodovky manuálna prevodovka
Prístroje a elektronika
Systém zapaľovania Tranzistorový systém
Objavte motocykle z kategórie Off Road